مطالب ۲۰۲۰

🔙مطالب روز را با ما دنبال کنید🔜

مطالب ۲۰۲۰

🔙مطالب روز را با ما دنبال کنید🔜

مطالب روز🌍

پیوندهای روزانه

جملات و متن های عاشقانه

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ق.ظ

شبی را

سکوتی را

ریزش یک قطره اشکی را

برایت آرزو دارم…!

که شاید یاد من باشی

لیلا مقربی

*****************

قفس یعنی دهان من

وقتی زبانم

روی اسم تو قفل می شود . . .

*******************

جملات عاشقانه کوتاه , جملات عاشقانه جدید , جملات عاشقانه برای همسر

جملات عاشقانه کوتاه و ناب

به چه مشغول کنم

دیده و دل را که مدام

دل تو را می طلبد،

دیده تو را می جوید . . .

********************

بی تو با قافله ی

غصه و غم ها چه کنم؟!

تار و پودم تو بگو

با دل تنها چه کنم ؟!

شهریار

************************

مثل گل های ترک خورده کاشی شده ام !

بعد تو پیر که نه ،

من متلاشی شده ام . . .

مهدی نظام آبادی

********************

تا گرمی آغوش تو هست

ایمان نمی آورم ،

به آغاز فصل سرد . . .

********************

ما آزموده‌ایم

در این شهر بخت خویش

بیرون کشید باید

از این ورطه رخت خویش . . .

*********************

به دوست داشتَنت مشغولم . . .

همانند سربازی که سالهاست ؛

در مقری متروکه ،

بی خبر از اتمام جنگ ، نگهبانی می دهد !

***********************

و عمق عشق

هیچگاه شناخته نمی شود

مگر در زمان فراق…

جبران خلیل جبران

**********************

جملات و متن های عاشقانه , jomlate asheghaneh , lghj uharhki

بهترین جملات عاشقانه با عکس

عمری به هر کوی و گذر

گشتم که پیدایت کنم

اکنون که پیدا کرده‌ام

بنشین تماشایت کنم…

فریدون مشیری

********************

دلم

اسارتی میخواهد

از جنس تو . . .

مثل حبس شدن گوشه آغوشت !

فرشته رضایی

**************

زنانه عاشق شو ؛

مردانه از عشقت محافظت کن ؛

و کودکانه سالهای سال

عشقت را تازه نگهدار . . .

****************

تو مثل دعای مادرم

از ته دل می آیی . . .

****************

زندگی بسیار کوتاه تر از آنست

که بخواهیم بعضی از کلمات مهم را ناگفته نگه داریم !

مثل دوستت دارم

**************

دلم قُرص است

وقتی مُسَکِنم تویی . . .

***************

در ببندید و بگویید که من

جز از او همه کَس بگسستم

کَس اگر گفت چرا؟ باکم نیست

فاش گویید که عاشق هستم..!

فروغ فرخزاد

*****************

تمام درد من این است که . . .

تو هرکاری هم که انجام دهی،

بازهم برای من بهترینی . . .

************************

جملات و متن های عاشقانه , جملات عاشقانه , اس ام اس عاشقانه , متن عاشقانه

جملات عاشقانه برای اینستاگرام

یه وقتایی لازمه یکی کنارت باشه . . .

کاری نکنه‌ و حرفی نزنه ها !

فقط باشه . . .

*********************

می خواهم دوستت نداشته باشم

اما نمیتوانم . . . !

و این تنها جاییست

که خواستن

توانستن نیست . . .

***********************

‌و چشمهایش

تا ابدیت

ادامه داشت…

فروغ فرخزاد

*******************

و عشق

پزشک حاذقی است !

که نسخه ی تمام درد هایم را

لابلای موهای تو پیچید . . .

مهرداد حق محمدی

********************

دلِ آدمهایی رو که دوست دارید

زودتر قرص و محکم کنید

از بابتِ دوست داشتنِتون

فردا، معروفه به دیر شدن!

سمانه ملک پور

*********************

آغوش تو

آرام ترین نقطه‌ی دنیاست

هرچند که دیوانه ‌ترین

مرد جهانی …

سید فاطمه موسوی

****************

خنده ات

طرح لطیفی است

که دیدن دارد…

کاظم بهمنی

*****************

چقدر عاشقانه

به آغوش میکشی

منِ خسته‌یِ سرمازده‌ی راه را…

فردین کیهانی

**********************

جملات و متن های عاشقانه , lghj uharhki

جملات رمانتیک و عاشقانه

گرما یعنی نفس های تو

دست های تو، آغوش تو

من به خورشید ایمان ندارم…

احمد شاملو

******************

عشق همین است

همین که یک ذره از تو

می شود تمام من…

علیرضا‌ اسفندیاری

*******************

به خودم آمدم

انگار تویی در من بود

این کمی بیشتـر از

دل به کسی بستن بود…

علیرضا آذر

********************

در شب کوچک من، دلهره ویرانیست

گوش کن وزشِ ظلمت را میشنوی؟

من غریبانه به این خوشبختی می‏ نگرم!

فروغ فرخزاد

*********************

دستان تو نقاشان ماهرند

طرحی کشیده‌اند در من

مختصر به نام عشق…

نیلوفر ثانی

**************

هیچ راهی دور نیست

وقتی جهانم آغوشِ توست..!

ستایش قاسمی

***************

‌تمام مفهوم زندگی

همان یک لحظه بود

که تو را دیدم…

سپهر آهنگی

****************

مثل یک کوچه بن بست

خرابت شده ام

گاهی از من بگذر ؛

حسرت عابر سخت است !

******************

چه کسی میفهمد

در دلم رازی هست !

میسپارم آن را

به خیال شب و تنهایی خود . . .

***************


۹۸/۰۲/۱۱
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

جملات عاشقانه

نظرات  (۲)

عالی بود وقعا متن ها

پاسخ:
سپاس
۱۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۲۹ هادی اسماعیلی فضل
سلام  وب خوبی دارین . تک بیت  همراه با عکس نوشته خواستین در خدمتیم.
همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم
دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد
پاسخ:
ممنون.چشم حتما نگاه میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی